Norbert Grzybek

Ponad 12 lat doświadczeń pracy w strukturach korporacyjnych, około 4000 godzin szkoleń. Najchętniej pracuje tam, „gdzie ludziom trudno jest się dogadać, a chcą to robić lepiej/łatwiej/skuteczniej/… I to niezależnie, czy rzecz dotyczy relacji sprzedażowej, sytuacji szef – podwładny, czy kolegów z jednego zespołu”. Specjalista od wymyślania i opracowywania efektywnych programów rozwoju osobistego i pracy na silnych stronach – zarówno w sprzedaży, zarządzaniu, jak i codziennym życiu. Współtwórca narzędzi sprzedażowych w ING Usługi Finansowe i PZU Życie SA. Wdrażał platformy e-learningowe dla PTC i ING.


Pracował między innymi dla: Ringier Axel Springer, ING Usługi Finansowe, PZU Życie, P.T.C. S.A., Kredyt Bank, Galderma, Millennium Bank, AMG.net, Graco, Grupa Żywiec, Akzo Nobel, NovoNordisk, Virgin Mobile, Viasat Ukraina, Kontrakt OSH, Clear Channel Polska, Polsat Cyfrowy, Sąd Okręgowy w Warszawie, Grupa Anders, Berker, NDL.


Reprezentuje organizację Provocare - Instytut Komunikacji Prowokatywnej

Lectures

In Polish Myślenie prowokatywne w świecie IT – czyli rzecz o tym jak budować komunikację z kosmitami (ludźmi innymi niż z świata IT)

"Oni są jacyś inni?", "po co mam mówić do nich jak i tak nic nie zrozumieją?", "Co i rusz przychodzą do mnie z problemami, które mogliby rozwiązać sami”. Te i podobne zwroty słyszymy na większości warsztatów z osobami z świata IT. Najczęściej ich głównym źródłem jest (tak wiemy, to jest niepopularne) otwartość do nawiązania dialogu z "kosmitami" (czyli osobami z środowiska innego niż nasze). Jako ludzie mamy tendencję do bycia zbyt opiekuńczym, zbyt dyrektywnym, zbyt „eksperckim”, zbyt pewnym swojej racji. Każdemu jest bliżej do jednego z tych stylów zarządzania dialogiem. Niektórzy wiedząc, że żaden nie jest idealny - tkwią gdzieś po środku. Też nie dobrze. A co by było gdyby stosować jednocześnie oba? Uruchamiać ludzi do myślenia, działania i brania odpowiedzialności, jednocześnie móc mówić wprost pozostając sobą? Wszystko w dobrej atmosferze. Jednym ze sposobów na to jest myślenie prowokatywne. Nie narzędzie, nie styl zarządzania, czy komunikacji, ale pewien sposób myślenia o swojej roli jako specjalisty IT i swojej relacji do współpracowników lub / i klientów…

img-responsive

You like this speaker?
Share with others!